sport-medicineΆθληση & ΨυχολογίαΕιδήσεις Υγείας

Πέντε στόχοι για ένα υγιές νέο έτος

Οι περισσότεροι αποφασίζουν ότι θα ξεκινήσουν γυμναστήριο θα σταματήσουν να αγχώνονται και γενικά θα ακολουθήσουν μια πιο υγιεινή ζωή.

Δείτε ποιους στόχους να θέσετε για να ένα υγιές νέο έτος

Γυμναστική τρεις φορές την εβδομάδα

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στην ιατρθική επιθεώρηση PLOS απέδειξε ότι το να γυμνάζεστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα είναι ένας στόχος εφικτός, για άμεσα μάλιστα αποτελέσματα που θα δώσουν ακόμα περισσότερη ώθηση.

Κάντε ψηφιακή αποτοξίνωση

Από το νέο έτος, προκαλέστε τον εαυτό σας να περνάει μία ώρα κάθε μέρα, χωρίς καμία επαφή με κανένα είδος οθόνης.

Κάνετε καθημερινά διαλογισμό

Αυτή τη χρονιά, μη την περάσετε τρέχοντας από τη μια υποχρέωση στην άλλη αλλά φροντίστε τουλάχιστον στο τέλος της κάθε ημέρας, να αφιερώνετε λίγο χρόνο στο διαλογισμό.

Κοιμηθείτε

Αν το πρόγραμμά σας δεν σας επιτρέπει την «πολυτέλεια» του 8ωρου ύπνου, σύντομα θα καταλάβετε πως δεν πρόκειται για πολυτέλεια, αλλά καθαρή ανάγκη που δεν πρέπει να αγνοείτε και αυτό που θα πρέπει να διαμορφώσετε θα είναι το πρόγραμμά σας και όχι ο ύπνος σας.

Βρείτε ένα χόμπι

Αν δεν έχετε, βρείτε ένα χόμπι και αν έχετε, βρείτε ένα καινούριο. Με τα χόμπι, επεκτείνετε τις γνώσεις και τη διασκέδασή σας, ενώ, την ίδια στιγμή,γνωρίζετε και άλλους ανθρώπους.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button