ΆρθραΚΟΡΟΝΟΪΟΣΠολιτική ΥγείαςΡεπορτάζ υγείας

Άνοιγμα σχολείων: Το πρώτο crash test με τους μαθητές – Η ανησυχία των λοιμωξιολόγων

Την πορεία της επιδημίας του κορονοϊού στη χώρα μας, θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό και το άνοιγμα των σχολείων

Με προβληματισμό και ανησυχία αναμένουν οι ειδικοί του υπουργείου Υγείας να καταγράψουν τις πιθανές επιπτώσεις στην επιδημιολογική εικόνα της χώρας μας μετά το σημερινό άνοιγμα των σχολείων.

Και μπορεί τα παιδιά του Δημοτικού και του νηπιαγωγείου να μην συμβάλουν καθοριστικά στη διασπορά του κορονοϊού, όπως έχουν δείξει οι μελέτες, όμως η γενικότερη αύξηση της κινητικότητας αναμένεται να αυξήσει και τα κρούσματα, θεωρούν οι περισσότεροι ειδικοί της επιτροπής.

Άλλωστε το άνοιγμα των σχολείων θα συμπέσει χρονικά με την αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, που θα οφείλεται στην κινητικότητα της περιόδου των Χριστουγέννων και όλων όσων συνέβησαν στη χώρα τα Θεοφάνεια. Δείτε ΕΔΩ τι μέτρα θα ισχύσουν από σήμερα στα σχολεία: “Άνοιγμα σχολείων: Πώς θα λειτουργούν από Δευτέρα 11 Ιανουαρίου – Όλα τα μέτρα για μαθητές και εκπαιδευτικούς”

Γι αυτό και τα επόμενα 24ωρα θα γίνεται λεπτομερής καταγραφή των επιδημιολογικών δεικτών τόσο από τον ΕΟΔΥ όσο και από τους εμπειρογνώμονες της επιτροπής, για να διαπιστωθεί η επίπτωση και η πιθανή διασπορά.

Τηλεδιάσκεψη

Οι ειδικοί πάντως αναμένεται να συνεδριάσουν την Παρασκευή ώστε να αποφανθούν για την επίπτωση από το άνοιγμα των σχολείων στην επιδημιολογική εικόνα της χώρας, ενώ θα συζητήσουν εκτενώς και το θέμα της επιστροφής των μαθητών της Γ Λυκείου στα θρανία.

Ένα αίτημα που έχει θέσει επανειλημμένως η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δεδομένου ότι τα παιδιά θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις.

Σε ότι αφορά τα γυμνάσια και οι τάξεις της Α και Β Λυκείου δεν φαίνεται να υπάρχει αυτή τη στιγμή τουλάχιστον το ενδεχόμενο να επιστρέψουν στις 18 Ιανουαρίου στα σχολεία. Και αυτό διότι θα αύξανε κατακόρυφα την κινητικότητα στους δρόμους.
Από την άλλη και οι ηλικίες των μαθητών αυτών ανησυχούν τους ειδικούς για περαιτέρω μετάδοση του κορονοϊού.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button