Ειδήσεις Υγείας

Ανοσοποιητικό: Οι top τροφές για να θωρακίσετε τον οργανισμό σας

Ένας τρόπος για να θωρακίσει κανείς το ανοσοποιητικό του είναι μέσω της κατανάλωσης συγκεκριμένων θρεπτικών τροφών.

Αρχική > Ειδήσεις Υγείας > Ανοσοποιητικό: Οι top τροφές για να θωρακίσετε τον οργανισμό σας

Όσο πιο δυνατό είναι το ανοσοποιητικό τόσο καλύτερα καταπολεμά τα μικρόβια και τους ιούς που «κρύβονται» στον οργανισμό μας.

Η κατανάλωση υγιεινών τροφών και η τήρηση ενός ισορροπημένου προγράμματος διατροφής, μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να εμποδίσουν πολλές ασθένειες.

Δείτε ποιες είναι οι τροφές που το ενισχύουν!

Ψάρια

 

 

 

 

 

Για ένα ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα, οι διατροφολόγοι προτείνουν την κατανάλωση τουλάχιστον δύο μερίδων λιπαρών θαλασσινών την εβδομάδα όπως οι σαρδέλες, ο σολομός, η ρέγκα και το σκουμπρί.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στα ψάρια και σε άλλα τρόφιμα όπως τα καρύδια, στους σπόρους λιναριού και στο έλαιο canola, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνουν τη φλεγμονή. Αυξάνουν τη δραστηριότητα των λευκών αιμοσφαιρίων που ονομάζονται μακροφάγα, τα οποία καταπολεμούν τα ενοχλητικά βακτήρια.

Εσπεριδοειδή

 

 

 

 

 

Μην παραλείπετε να τρώτε φυλλώδη λαχανικά, πιπεριές και εσπεριδοειδή όπως πορτοκάλια και γκρέιπφρουτ, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη C.

Σύμφωνα με μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, Berkeley, από 160 υγιείς ενήλικες, εκείνοι που λάμβαναν 500 mg βιταμίνης C την ημέρα για δύο μήνες, σημείωσαν μείωση 24% στην C αντιδρώσα πρωτεΐνη (CRP), μία ένωση που σχετίζεται με τη φλεγμονή και χρόνιες παθήσεις.

Βάλτε λοιπόν στη διατροφή σας τις φράουλες, το πεπόνι, τα μούρα, τις ντομάτες, το μπρόκολο και τις γλυκοπατάτες για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Ξηροί καρποί

 

 

 

 

 

Αν θέλετε ένα σνακ το απόγευμα, προτιμήστε με μια χούφτα ξηρούς καρπούς ή σπόρους. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη Ε, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τις λοιμώξεις του αναπνευστικού.

Tips

Για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα, οι ειδικοί σε θέματα υγείας, συμβουλεύουν επίσης να διατηρούμε ιδανικό βάρος, να λαμβάνουμε ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα που να παρέχει βασικά μέταλλα (όπως ο ψευδάργυρος και το σελήνιο), να ασκούμαστε 30 έως 60 λεπτά τις περισσότερες ημέρες και να κοιμόμαστε τουλάχιστον οκτώ ώρες κάθε βράδυ.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button