sport-medicineΔιατροφήΕιδήσεις ΥγείαςΣυμπληρώματα Διατροφής

Bιταμίνη D: Σε ποιες τροφές θα τη βρείτε;

Αν και ο βασικός υπεύθυνος για τη σύνθεσή της είναι ο ήλιος ωστόσο μπορείτε να λάβετε τη βιταμίνη αυτή μέσω των τροφών! Δείτε ποιες τροφές περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης D

Σολομός

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο σολομός. Υπολογίζεται ότι ακόμη και μια κονσέρβα σολομού 85 περίπου γραμμαρίων περιέχει σχεδόν 650 IU’s, ποσότητα αρκετά μεγαλύτερη από αυτήν που χρειαζόμαστε ημερησίως.

Τόνος σε κονσέρβα

Μόλις 85 γραμμάρια τόνου σε κονσέρβα με νερό, περιέχουν 154 IU’s, σχεδόν το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.

Σαρδέλες

Στην περίπτωση που δεν προτιμάτε τον τόνο σε κονσέρβα επιλέξτε τις σαρδέλες. Μόνο δύο μικρές σαρδέλες περιέχουν 46 IU’s, περίπου το 13% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας.

Κρόκοι αυγών

Τα αυγά αποτελούν μια σημαντική πηγή πρωτεΐνης ενώ ένας μεγάλος κρόκος αυγού περιέχει 37 IU’s βιταμίνης D.

Τυρί

Ένα φλιτζάνι τυρί τύπου ricotta έχει 25 IU’s, ωστόσο θα σας προτείναμε μια μικρότερη ποσότητα καθότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Συμπληρώματα διατροφής

Σύμφωνα με τους ειδικούς τα συμπληρώματα βιταμίνης D είναι απαραίτητα κυρίως για όσους πάσχουν από οστεοπόρωση ή είναι μεγαλύτεροι από 65 ετών. Να θυμάστε ότι πάντοτε λαμβάνονται κατόπιν συνταγής γιατρού.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button