Ειδήσεις ΥγείαςΠαιδί

Back to school: Πώς να προστατεύσετε τα παιδιά από τις ιώσεις

Μπορεί το περιβάλλον του σχολείου να ευνοεί την μετάδοση των διάφορων ασθενειών όμως καλό είναι να γνωρίζουν οι γονείς ότι οι κίνδυνος είναι δυνατόν να μειωθεί αρκεί το παιδί να έχει γερό ανοσοποιητικό σύστημα.

Σχολαστικό πλύσιμο χεριών

Το ήμισυ του παντός αναφέρουν οι ειδικοί επιστήμονες είναι τα παιδιά από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς να εκπαιδευτούν ώστε να πλένουν τα χέρια τους πολύ καλά, πριν τα γεύματα και μετά από κάθε επίσκεψη στο μπάνιο.

Αμύγδαλα στο πρωινό και στο κολατσιό

Βάλτε στο πιάτο τους παιδιού σας αμύγδαλα τα οποία είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά.
Και αυτό γιατί μελέτη έχει αποδείξει ότι τα ωμέγα 3 λιπαρά περιορίζουν τις αναπνευστικές λοιμώξεις στα παιδιά.

Φρούτα με βιταμίνη C

Η κατανάλωση φρεσκοστυμμένων χυμών πορτοκαλιού ή λεμονιού ενισχύει την άμυνα του οργανισμού αφού περιέχουν την πολύτιμη βιταμίνη C.

Προβιοτικά

Σύμφωνα με μελέτη, τα παιδιά που έτρωγαν γιαούρτι με προβιοτικά την ημέρα είχαν 20% λιγότερο κίνδυνο να εμφανίσουν ωτίτιδα αλλά και κάποια λοίμωξη από στρεπτόκοκκο.

Ναι την άθληση

Έρευνα του 2012 που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘British Journal of Sports Medicine’, ανακάλυψε ότι όσο πιο σωματικά σε φόρμα είναι κάποιο παιδί τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να εμφανίσει κρυολόγημα το χειμώνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ιώσεις και μικρά παιδιά! Τι να κάνετε

Σχετικά Άρθρα

Back to top button