Ειδήσεις Υγείας

Χαλάρωση στήθους: Έξυπνα tips για να την αντιμετωπίσετε χωρίς νυστέρι

Yιοθετήσετε υγιεινές συνήθειες για να αντιμετωπίσετε τη χαλάρωση στο στήθος χωρίς νυστέρι

Αρχική > Ειδήσεις Υγείας > Χαλάρωση στήθους: Έξυπνα tips για να την αντιμετωπίσετε χωρίς νυστέρι

Η χαλάρωση στο στήθος είναι μια αναπόφευκτη εξέλιξη που έρχεται με το χρόνο. Όμως υπάρχουν τρόποι που μπορούν να βοηθήσουν ώστε να κρατηθεί το στήθος στητό και σφριγηλό χωρίς νυστέρι.

Πίνετε πολύ νερό

Σύμφωνα με τους ειδικούς του Ιατρικού Πανεπιστημίου του Wisconsin, η έλλειψη νερού στον οργανισμό έχει σοβαρές επιπτώσεις στο δέρμα και κατ’ επέκταση στο στήθος κάνοντας το δέρμα γύρω του να ζαρώνει. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόωρη γήρανση του δέρματος γύρω από το στήθος, που έχει σαν αποτέλεσμα αυτό να χάνει την υφή του και να κρεμάει.

Φοράμε το σωστό νούμερο στηθόδεσμου

Το λάθος μέγεθος σουτιέν μπορεί να κάνει το στήθος σας να μοιάζει πεσμένο. Επίσης πάρα πολύ σφιχτά ή πάρα πολύ χαλαρά σουτιέν, μπορούν να βλάψουν το στήθος σας.

Σταματήστε το κάπνισμα

Μια μελέτη από ερευνητές του Τμήματος των Υπηρεσιών Υγείας της Καλιφόρνια διαπίστωσαν ότι οι τοξίνες που εισπνέει μία καπνίστρια “σπάνε” την ελαστίνη, που υπάρχει στο δέρμα και είναι υπεύθυνη για τον απαλό και λείο τόνο (του δέρματος) γύρω από το στήθος.

Διατήρηση σωστού βάρους

Εάν ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία των γυναικών, που το βάρος τους παρουσιάζει αυξομειώσεις ενδεχομένως να αντιμετωπίζετε χαλάρωση στο στήθος. Συνιστάται να διατηρείτε ένα σταθερό βάρος ώστε το δέρμα,να μην χάνει την ελαστικότητα του.

Χρησιμοποιήστε αντηλιακό

Ειδικά αν είστε σε εξωτερικούς χώρους και το ντύσιμό σας αποκαλύπτει το στήθος σας σε κάποιο βαθμό, πρέπει οπωσδήποτε να φοράτε αντηλιακό για να μην προκληθούν ρυτίδες και πρόωρη γήρανση σε αυτήν την ευαίσθητη περιοχή του σώματος.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button