ΆρθραΠολιτική ΥγείαςΡεπορτάζ υγείας

ΕΟΠΥΥ: Κατέρρευσαν τα ψηφιακά συστήματα για τα ακριβά φάρμακα – Σε νέα ταλαιπωρία οι ασφαλισμένοι

Έπεσαν τα ηλεκτρονικά συστήματα του ΕΟΠΥΥ. Χωρίς φάρμακα οι ασφαλισμένοι

Σε μία δυσάρεστη έκπληξη βρέθηκαν οι χρονίως πάσχοντες το πρωί της Δευτέρας όταν μετέβησαν στο κεντρικό φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στο Μαρούσι προκειμένου να παραλάβουν τα φάρμακά τους.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του HealthReport.gr, όλα τα ψηφιακά συστήματα που είναι απαραίτητα για τη διακίνηση των ακριβών φαρμάκων της λίστας 3816, είχαν πέσει με αποτέλεσμα να μην μπορούν να παραλάβουν κανένα σκεύασμα.

Από νωρίς το πρωί ασθενείς είχαν συγκεντρωθεί στο κεντρικό φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ για τις θεραπείες τους, ενώ οι εργαζόμενοι μην μπορώντας να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα ενημέρωναν τους ασφαλισμένους ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα.

Ο server

Πρόκειται για τα πανάκριβα συστήματα που είχε εγκαταστήσει πριν από λίγα χρόνια η τότε διοίκηση του ΕΟΠΥΥ και υποτίθεται ότι διέθεταν τον πιο σύγχρονο server στην Ευρώπη. Τα συστήματα αυτά κατέρρευσαν εν μία νυκτί οδηγώντας στην ταλαιπωρία εκατοντάδες βαριά πάσχοντες, ενώ σύμφωνα με έγκυρες πηγές του HealthReport.gr, εδώ και καιρό παρουσίαζαν προβλήματα.

Όπως λέγεται μάλιστα στη γλώσσα των τεχνικών, ο περιβόητος server «σέρνεται» εδώ και καιρό με συνέπεια να παρατηρούνται συνεχείς καθυστερήσεις και δυσκολίες στην εξυπηρέτηση των ασθενών.

Άγνωστο παραμένει τι μέτρα θα λάβει η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ προκειμένου να αντιμετωπισθεί σε μόνιμη βάση το πρόβλημα.

Να σημειωθεί ότι αρχικά υπήρχε η αίσθηση ότι το πρόβλημα της κατάρρευσης των ηλεκτρονικών συστημάτων οφειλόταν στον πάροχο, κάτι που σύμφωνα με πληροφορίες του HealthReport.gr, δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται.

Πλήρης επιβεβαίωση

Πλήρης επιβεβαίωση του αποκλειστικού ρεπορτάζ του HealthReport.gr για την κατάρρευση των ψηφιακών συστημάτων του ΕΟΠΥΥ!

Δείτε τι αναφέρει ο Οργανισμός σε ανακοίνωσή του στην οποία μάλιστα ζητάει και συγνώμη για την ταλαιπωρία που έχει προκληθεί στους ασφαλισμένους του.

Σας ενημερώνουμε ότι, κατόπιν σχετικών ενεργειών για την αναβάθμιση του δικτύου της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΟΠΥΥ από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο COSMΟΤΕ Α.Ε, παρουσιάστηκαν προβλήματα δυσλειτουργίας του δικτύου του Οργανισμού από την Παρασκευή 28/05/2021, τα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα.

Ο ΕΟΠΥΥ άμεσα έχει γνωστοποιήσει αρμοδίως τη βλάβη στον πάροχο και η Διεύθυνση Πληροφορικής είναι σε διαρκή επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα του παρόχου προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη το συντομότερο δυνατό.

Σας γνωρίζουμε ότι αυτό επηρεάζει μόνο την Κεντρική Υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ και κανένα άλλο σημείο εξυπηρέτησης, τα οποία λειτουργούν αδιάλειπτα.Ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία που έχει προκληθεί για την οποία δουλεύουμε προς άμεση επίλυση.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button