Επιχειρηματικά Νέα

GSK: Αλλαγές στο επιχειρηματικό της μοντέλο!

Το ταξίδι, όπως το χαρακτήρισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της GSK Ελλάδος, Roberto Greco, ξεκίνησε πριν από δέκα χρόνια, σε παγκόσμιο επίπεδο ανταποκρινόμενη κατά αυτό τον τρόπο στην απαίτηση των ασθενών και της κοινωνίας για μεγαλύτερη διαφάνεια. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία εφαρμόζει ένα νέο μοντέλο αμοιβής των ιατρικών επισκεπτών. Πλέον δεν έχουν ατομικούς στόχους πωλήσεων, αλλά αξιολογούνται βάσει ποιοτικών χαρακτηριστικών όπως:

– των τεχνικών δεξιοτήτων,
– της επιστημονικής γνώσης,
– της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν στους ΕΥ και
– της γενικότερης επιχειρησιακής τους απόδοσής

Παράλληλα από την 1η Ιανουαρίου 2016, η GSK κατήργησε τις πληρωμές προς Επιστήμονες Υγείας για να πραγματοποιήσουν ομιλίες για λογαριασμό της σχετικά με τα συνταγογραφούμενα φάρμακά της εταιρείας και τις ασθένειες που αυτά αφορούν σε κοινό που συνταγογραφεί ή μπορεί να επηρεάσει τη συνταγογράφηση.

‘Ομως συνεχίζει να συνεργάζεται και να καταβάλλει αμοιβές σε Επιστήμονες Υγείας και Οργανισμούς Υγείας για μη προωθητικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων της κλινικής έρευνας και της κοινοποίησης της κλινικής τους εμπειρίας υπό την ιδιότητα του συμβούλου. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις αποτελούν βασικό μέρος του τρόπου με τον οποίο η GSK διασφαλίζει ότι τα φάρμακά της είναι ασφαλή, αποτελεσματικά και καλύπτουν τις ανάγκες των ασθενών.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button