Ειδήσεις ΥγείαςΚΟΡΟΝΟΪΟΣ

Μετάλλαξη Όμικρον: Ποιες τροφές ανακουφίζουν τα συμπτώματα

Ιδιαίτερα προσεκτικοί με τη διατροφή τους πρέπει να είναι οι ασθενείς που νοσούν από τη μετάλλαξη Όμικρον. Και αυτό γιατί αρκετά συχνά δεν έχουν όρεξη για φαγητό καθώς, ο λαιμός είναι ξερός και πονούν μετά από κάθε τροφή που καταπίνουν.

Ο Robert G. Lahita MD, Ph.D. (“Dr. Bob”), Διευθυντής του Ινστιτούτου Αυτοάνοσων και Ρευματικών Νόσων στο Saint Joseph Health και συγγραφέας του Immunity Strong, δίνει ορισμένες συμβουλές για τις κατάλληλες τροφές που πρέπει να καταναλώνουν οι ασθενείς.

Μετάλλαξη Όμικρον: Οι κατάλληλες τροφές

Γιαούρτι

Πρόκειται για μία από τις καλύτερες τροφές όταν νοσείτε από Όμικρον. «Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να φάτε γιαούρτι και ίσως να βάλετε λίγη γκρανόλα στο γιαούρτι», λέει ο Δρ Μπομπ. «Κόψτε μερικές μπανάνες για κάλιο, επίσης, και ανακατέψτε τις. Αλλά οι μπανάνες πρέπει να είναι μικρά κομμάτια γιατί θυμηθείτε, θα είναι πολύ δύσκολο για τα άτομα με τη μετάλλαξη Όμικρον να καταπιούν».

Παγωτό

Μπορεί να ακούγεται λίγο αντισυμβατικό αλλά ο Dr Bob αναφέρει ότι το παγωτό είναι εύκολο για κατάποση για ένα ευαίσθητο λάρυγγα. Επίσης παρέχει γλυκόζη και πρωτεΐνη.

 Ηλεκτρολύτες

Τα υγρά είναι πολύ σημαντικά. Είναι πάντα πολύ σημαντικό να διασφαλίζετε ότι υπάρχουν ηλεκτρολύτες στον οργανισμό σας  και έτσι δεν θα ξεμείνετε από κάλιο και τα επίπεδα νατρίου θα μείνουν φυσιολογικά.

Σούπες και πάλι σούπες

Ένα ακόμη καλό γεύμα για ευαίσθητο λάρυγγα είναι μία σούπα. Είναι μία πολύ καλή εναλλακτική πηγή για τους ηλεκτρολύτες ενώ όσες περιέχουν πρωτεΐνη και λαχανικά μπορεί να δώσουν στον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για να καταπολεμήσει την Όμικρον.

Πρωτεϊνούχα Μιλκσέικ

«Μιλκσέικ βανίλιας, μιλκσέικ σοκολάτας, ό,τι είναι εύκολο για κατάποση είναι σημαντικά». λέει ο Δρ Μπομπ. «Μίλησα με τόσους πολλούς ασθενείς που είχαν νοσήσει με Όμικρον και όλοι λένε το ίδιο πράγμα— ότι χρειάζονται ήπιο φαγητό”.

Ευτυχώς, η κατανάλωση ενός μιλκσέικ πρωτεΐνης είναι ήπιο για το στομάχι σε σύγκριση με ένα smoothie. Ανακατέψτε την αγαπημένη σας σκόνη πρωτεΐνης με πάγο και γάλα (ή μια εναλλακτική λύση γάλακτος) για να λάβετε περισσότερη πρωτεΐνη.

ΠΗΓΗ: eatthis

Σχετικά Άρθρα

Back to top button