Ειδήσεις Υγείας

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Tips για να θωρακίσετε την υγεία σας!

Η Ημέρα της Γυναίκας εορτάζεται παγκοσμίως από το 1908, σε μια προσπάθεια προώθησης των δικαιωμάτων της γυναίκας.

Με αφορμή την ημέρα αυτή, οι επιστήμονες συνιστούν την προσοχή των γυναικών, επισημαίνοντας τι πρέπει να κάνουν καθημερινά για να βελτιώσουν την υγεία τους

Περπατήστε

 

 

 

 

 

Όσες  γυναίκες δεν γυμνάζονται καθόλου, επιβάλλεται να βάλουν στη ζωή τους το περπάτημα.  Σταδιακά, μπορείτε να αυξήσετε το χρόνο άσκησης ή να ενσωματώσετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα και άλλες μορφές άσκησης.

Πείτε ναι στα φρούτα και στα λαχανικά

 

 

 

 

 

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι νόστιμα και κάνουν καλό σε όλο το σώμα, από τον εγκέφαλο έως το γαστρεντερικό.

Ναι στο πρωινό

 

 

 

 

 

Τα φρούτα, η βρώμη, το γιαούρτι και το αβγό είναι μερικά από τα προϊόντα που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε τη μέρα σας με πλούσια γεύση αλλά και ενέργεια.

Όχι στις extra θερμίδες

 

 

 

 

 

Αποφύγετε τις extra θερμίδες μειώνοντας την ποσότητα αναψυκτικών, έτοιμων χυμών ή άλλων ποτών που περιέχουν πολλή ζάχαρη.

Φάτε μια χούφτα ξηρούς καρπούς

 

 

 

 

 

Τα καρύδια, τα αμύγδαλα και γενικώς οι περισσότεροι ξηροί καρποί είναι ένα θρεπτικό σνακ που μπορείτε να απολαύσετε κάθε στιγμή της ημέρας. Μπορείτε επίσης να τους προσθέσετε στις σαλάτες, στο γιαούρτι ή στα δημητριακά.

Ναι στο ψάρι και στα θαλασσινά

 

 

 

 

 

Αντικαταστήστε μία μερίδα κόκκινου κρέατος την εβδομάδα με ένα θρεπτικό ψάρι, όπως ο τόνος ή ο σολομός. Το ψάρι κάνει καλό στον εγκέφαλο και την καρδιά και παράλληλα βοηθά να αποφύγετε την αύξηση του βάρους.

Ναι στη θετική σκέψη

 

 

 

 

 

Η αισιοδοξία και η θετική σκέψη συνδέεται με την καλύτερη υγεία, τη μακροζωία και τα αυξημένα επίπεδα ευεξίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κορονοϊός: Πώς μπορεί να εξελιχθεί στο μέλλον -Το αισιόδοξο και το απαισιόδοξο σενάριο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button