Ειδήσεις Υγείας

Πόνος στον αυχένα: Τέσσερα μυστικά υγείας για άμεση ανακούφιση

Ο πόνος στον αυχένα είναι μια επώδυνη κατάσταση για τους περισσότερους.

Αρχική > Ειδήσεις Υγείας > Πόνος στον αυχένα: Τέσσερα μυστικά υγείας για άμεση ανακούφιση

Ο πόνος στον αυχένα μπορεί να αντανακλά και σε άλλες περιοχές ή να συνοδεύεται από άλλα συμπτώματα, όπως πυρετός, ίλιγγος, τάση για έμετο κ.ά

Οι κύριες αιτίες που προκαλούν τον πόνο στον αυχένα είναι συνήθως: η κακή στάση σώματος, η πολύωρη παραμονή μπροστά στον υπολογιστή ή η κακή στάση στον ύπνο.

Δείτε τι συστήνει η ειδική εργοφυσιολόγος Allynh Kakuk, από την Mayo Clinic.

Εντοπίστε το ακριβές σημείο που πονάει. Αν είναι στη δεξιά πλευρά του αυχένα ή στο αντίστοιχο πάνω μέρος της πλάτης, τοποθετήστε το δεξί χέρι στην περιοχή. Αν είναι στην αριστερή πλευρά, χρησιμοποιήστε το αριστερό χέρι.

Πιέστε τον “κόμπο” με τα δάχτυλά σας, χρησιμοποιώντας σταθερή πίεση.

Κάντε κάμψεις μπροστά

Γείρετε το κεφάλι σας μπροστά, μέχρι να φτάσει το πηγούνι σας στο στήθος. Κρατήστε τη στάση με χαμηλά το πηγούνι σας για 30 περίπου δευτερόλεπτα.

Εκτάσεις πίσω

Κάντε διατατικές ασκήσεις

Καθίστε σε ευθεία γραμμή Πιέστε τις ωμοπλάτες σας σαν να θέλετε να ενωθούν, με τις παλάμες σας στραμμένες προς τα πάνω, και πιέστε το πηγούνι σας έτσι ώστε το κεφάλι να βρίσκεται επάνω από το σώμα σας.

Κρατήστε αυτή τη στάση για 30 δευτερόλεπτα κάθε φορά ενώ παίρνετε βαθιές αναπνοές. Κάντε επανάληψη έως τέσσερις φορές.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button