Ειδήσεις Υγείας

Tips για να αυξήσετε την «καλή» χοληστερίνη

Τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τα επίπεδα της «καλής» χοληστερίνης;

Tρώτε τα καλά λιπαρά

Βάλτε στο πιάτο σας τροφές  που περιέχουν τα καλά λιπαρά όπως το ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς,  ψάρια, που περιέχουν λιπαρά οξέα ω-3 (σολομός, σαρδέλα, ρέγκα, πελαγίσια τσιπούρα κλπ.).

Mειώστε τους υδατάνθρακες

Άτομα που κάνουν διατροφή πλούσια σε υδατάνθρακες (ζυμαρικά, ψωμί, ζάχαρη) -ακόμα και αν ασκούνται τακτικά- τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα HDL από αυτούς που τρώνε πολλές πρωτεΐνες σε συνδυασμό με λαχανικά.

Φάτε φρούτα και λαχανικά

Oι φυτικές ίνες αυξάνουν τα επίπεδα της HDL ενώ η κατανάλωση τους σας βοηθάει να χάσετε βάρος. Μη διστάσετε να βάλετε τα δημητριακά και τα φρούτα στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.

Πιείτε ένα ποτηράκι κρασί

Όσο και αν φαίνεται παράδοξο ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα σύμφωνα με την Ελληνική καρδιολογική Εταρεία είναι σύμμαχος καλής υγείας και όχι εχθρός.

Kόψτε το κάπνισμα

Tο κάπνισμα μειώνει τα επίπεδα της HDL στον οργανισμό. Aν έχετε αυτή τη βλαβερή συνήθεια καλό είναι να τη κόψετε εδώ και τώρα για να δείτε τη καλή χοληστερίνη να ανεβαίνει.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button