Ειδήσεις Υγείας

Tips για να αποφύγετε την οστεοπόρωση

Απαραίτητη προυπόθεση είναι να λαμβάνεται καθημερινά ασβέστιο που βοηθά στο χτίσιμο ενός γερού σκελετού.

Έρευνα των ειδικών της mayo clinic αποδεικνύει ότι για τους ενήλικες η μέση ανάγκη είναι 1000 mg/ημέρα, ενώ για τις μεταεμμηνοπαυσιακές αυξάνονται στα 1200 mg/ημέρα.

Η καλύτερη πηγή ασβεστίου είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι, τυρί), ωστόσο το ασβέστιο περιέχεται και σε άλλα τρόφιμα αλλά το ποσοστό απορρόφησής του παρουσιάζει μεγάλες διακυμάνσεις.

Ανάγκες σε γαλακτοκομικά προϊόντα:

• Παιδιά 1 – 3 ετών: 2 μερίδες

• Παιδιά 4 – 8 ετών: 3 μερίδες

• Παιδιά & έφηβοι 9 – 18 ετών: 4 μερίδες

• Ενήλικες 19 – 50 ετών: 3 μερίδες

• Ενήλικες (Γυναίκες στην εμμηνόπαυση)> 50 ετών: 4 μερίδες

• Εγκυμοσύνη – Θηλασμός: 3 μερίδες

Για να αποφύγετε την οστεοπόρωση καλό είναι:

• Να μην τρώτε πολύ αλάτι

• Μην καταναλώνετε περισσότερα από δυο ποτά την ημέρα.

• Καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά

Ιδιαίτερα για τα φρούτα και τα λαχανικά, φαίνεται ότι η υιοθέτηση της υγιεινής συνήθειας των πέντε φρούτων και λαχανικών καθημερινά, προστατεύει τα οστά και δημιουργεί το ιδανικό περιβάλλον για να αυξηθεί η μάζα τους.

Η σωστή και επαρκής διατροφή, καθώς και η τακτική άσκηση είναι δύο παράγοντες που επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την υγεία των οστών μας σε όλες τις ηλικίες.

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close