Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Tips για να μην παχύνετε στις διακοπές!

Και αυτό γιατί οι υψηλές θερμοκρασίες επιβραδύνουν το μεταβολισμό, με συνέπεια να μην μπορείτε να χωνεύετε εύκολα τα τρόφιμα που καταναλώνατε.

Για να αποφύγετε να πάρετε κιλά καλό είναι να προσέχετε όχι μόνο τι τρώτε αλλά και τις ποσότητες που καταναλώνετε.

Μάθετε τι να κάνετε για να μην παχύνετε

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Ξεκινήστε την ημέρα σας με δημητριακά ολικής αλέσεως τα οποία είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να πάρετε τους απαραίτητους υδατάνθρακες δίχως να επιβαρύνετε τον οργανισμό σας. Θα σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε κάθε μέρα χωρίς να σας γεμίσουν πρόσθετες θερμίδες.

Φρούτα

Όλα τα φρούτα του καλοκαιριού έχουν υψηλή θρεπτική αξία και λίγες θερμίδες.

Συγκεκριμένα :

Πεπόνια-Καρπούζια:
Έχουν υψηλή  περιεκτικότητα σε νερό  δεν παχαίνουν ενώ μπορεί να αντιμετωπίσουν την αφυδάτωση και τη δυσκοιλιότητα.

Μη παραλείπετε να τρώτε λαχανικά, όπως αγγούρι, κολοκύθια, και ντομάτες.

Αγγούρια: Περιέχουν περισσότερο νερό από ό, τι τα καρπούζια, περίπου 96% και είναι ιδανικά για την αναπλήρωση των υγρών. Επιπλέον, έχουν ελάχιστες θερμίδες αποτελώντας ένα χορταστικό σνακ μεταξύ των γευμάτων.

Κολοκύθια: Το απόλυτο καλοκαιρινό λαχανικό. Μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την σιλουέτα σας, επειδή περιέχει νερό και έχει πολλές φυτικές ίνες.

Ντομάτες Περιέχει σημαντικές ποσότητες βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων καθώς και ισχυρών αντιοξειδωτικών ουσιών.

Τι να μην τρώτε

Τηγανητά, λιπαρά, αλλαντικά, γλυκά

Αυτές οι επιλογές εκτός ότι έχουν πολλές θερμίδες και αυξάνουν τη χοληστερόλη του αίματος αυξάνουν επίσης τη θερμοκρασία του σώματος και γι αυτό θα ήταν καλό να αποφεύγονται  τους καλοκαιρινούς μήνες.

Επιπλέον ο οργανισμός επιβαρύνεται ιδιαίτερα με τη διαδικασία της πέψης και εμφανίζονται συμπτώματα δυσπεψίας, υπνηλίας, δυσφορίας και αυξημένης εφίδρωσης μετά το γεύμα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button