Ειδήσεις Υγείας

Πέντε τρικ υγείας για να ”πέσει” η κοιλίτσα!

Κάνετε εξαντλητικές δίαιτες  ακολουθείτε κάποια διατροφή αλλά η φουσκωμένη κοιλίτσα επιμένει πεισματικά να σας χαλάει την εικόνα του σώματος σας.

Μάθετε τι προτείνουν οι ειδικοί για να πέσε το σωσίβιο στην κοιλιά!

Φάτε γιαούρτι

Όσοι κατανάλωνουν  γιαούρτι έχουν λιγότερη κοιλίτσα. Μελέτη που δημοσιευθήκε σε έγκριτο επιστημονικό περιορδικό απέδειξε ότι η συχνή κατανάλωσή του ενεργοποιεί τα «καλά» βακτήρια που κατοικούν μέσα στο στομάχι και έτσι αποφεύγεται το φούσκωμα.

Αποφύγετε τα αναψυκτικά

Καλό είναι συνιστούν οιειδικοί να αποφεύγετε να καταναλώνετε αναψυκτικά που ανθρακικό. Και αυτό γιατί το ανθρακικό έχει την ιδιότητα να  «κατακάθεται» στην κοιλιά με αποτέλεσμα να έχετε διαρκώς μια πιο «φουσκωμένη» εμφάνιση από ότι συνήθως.

Μακριά από αλάτι

Αν θέλετε να έχετε επίπεδη κοιλιά καλό είναι να περιορίσετε το  αλάτι το οποίον  προκαλεί φούσκωμα ακόμη  και σε ιδιαίτερα γυμνασμένα άτομα.

Μην τρώτε τσίχλες

Μπορεί να ακούγεται παράλογο αλλά όταν μασάτε   τσίχλα, καταπίνετε ταυτόχρονα και αέρα που προκαλεί φούσκωμα!

Τσάι μέντας

Πίνετε τσάι μέντας το οποίο  φημίζεται για τις χωνευτικές του ιδιότητες.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button