ΔιατροφήΕιδήσεις Υγείας

Tips υγείας για να μην παχύνετε στις διακοπές!

Για να μην στερειθήτε το φαγητό αλλά και να μην παχύνετε, όπως γίνεται συνήθως στις διακοπές, ακολουθείστε αυτές τις πολύ απλές συμβουλές για να μην δείτε το δείκτη της ζυγαριάς να αναβαίνει κατακόρυφα!

Φάτε τρία γεύματα

Με τον «κανόνα των τριών» θα ελέγχετε καλύτερα την ποσότητα του τρώτε. Έτσι δεν θα τσιμπολογάτε στο μεσοδιάστημα, επειδή νιώθετε πεινασμένοι και θα γλιτώσετε από τις επιπλέον θερμίδες.

Προσοχή στο πρωινό

Το πρωινό είναι ίσως το πιο πολύτιμο γεύμα της ημέρας. Προτιμήστε φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως και γιαούρτι, αλλά και κάτι απαγορευμένο σε μικρή ποσότητα όμως.

Τηγανητά αλλά με μέτρο!

Για τις διακοπές αφήστε τα τηγανητά στην άκρη και προτιμήστε τις ψητές εκδοχές τους. Να θυμάστε πως ό,τι είναι μαγειρεμένο στα κάρβουνα είναι όχι μόνο πιο νόστιμο, αλλά και έχει λιγότερο λίπος.

Παγωτό με μέτρο

Προσοχή στη ποσότητα παγωτού που καταναλώνετε. Μη ξεχνάτε ότι τα παγωτά περιέχουν πολλά λίπη και θερμίδες και όσο πιο «πλούσια» είναι, τόσο πιο παχυντικά είναι.

Όταν διψάτε πίνετε νερό

Σβήνετε τη δίψα σας όχι με αναψυκτικά και μπύρες, αλλά με άφθονο νερό. Πίνετε πάντοτε 1-2 ποτήρια πριν από το φαγητό, για να περιορίσετε το αίσθημα της πείνας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button