Ειδήσεις Υγείας

Yπέρταση: Οι 6 τροφές που ρίχνουν εγγυημένα την πίεση

Η υπέρταση αποτελεί τον πιο κοινό παράγοντα κινδύνου για καρδιακή νόσο. Εκτός από τα φάρμακα που λαμβάνουν οι ασθενείς για την μείωση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης ορισμένες αλλαγές στον τρόπο ζωής, συμπεριλαμβανομένων των διατροφικών αλλαγών, μπορούν να ρυθμίσουν τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης και να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

Εξάλλου έρευνες που έχουν δημοσιευτεί στη Plos one έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ορισμένων τροφών στη διατροφή που περιέχουν κάλιο και μαγνήσιο, μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης.

Yπέρταση: Οι τροφές που ρίχνουν εγγυημένα την πίεση

Αμύγδαλα

Οι ξηροί καρποί γενικότερα θεωρούνται τέλειο ελαφρύ σνακ, ή πρόσθετα σε σαλάτες. Τα αμύγδαλα ειδικότερα είναι γεμάτα με βιταμίνη Ε και υγιή λιπαρά και έχουν επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Μια διατροφή πλούσια σε αμύγδαλα μπορεί να βελτιώνει τη ροή του αίματος.

Μπανάνες

Οι μπανάνες περιέχουν κάλλιο το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ροής του αίματος, μειώνοντας την πίεση.

Παντζάρια

Τα παντζάρια θεωρούνται υπερτροφή καθώς είναι πλούσια σε νιτρικά άλατα, τα οποία μπορεί να χαλαρώσουν τα αιμοφόρα αγγεία και να βελτιώσουν τη ροή του αίματος στους ιστούς και τα όργανα.

Καρότα

Μελέτη διαπίστωσε ότι ο χυμός καρότου να προστατεύει το καρδιαγγειακό σύστημα, αυξάνοντας τη συνολική αντιοξειδωτική κατάσταση.

Κανέλα

Έχει βρεθεί ότι η κανέλα χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία και μειώνει την αρτηριακή πίεση, γεγονός που βοηθά στην αύξηση της ροής του αίματος.

Εσπεριδοειδή

Η βιταμίνη C είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για να παραμείνετε υγιείς. Τα εσπεριδοειδή είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να τη συμπεριλάβετε στη διατροφή σας. Τα εσπεριδοειδή, όπως τα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ και τα λεμόνια περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, που μειώνουν τη φλεγμονή, αποτρέπουν τον σχηματισμό θρόμβων και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ αποτελεί ένα δημοφιλές καρύκευμα για τις αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις επιδράσεις του, Μάλιστα ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι το τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της αρτηριακής πίεσης, της χοληστερόλης και του σακχάρου στο αίμα.

 

Πηγή: https://www.healthline.com

Σχετικά Άρθρα

Back to top button