Ειδήσεις Υγείας

Υπόταση: Τι να φάτε για να ανέβει γρήγορα

Όταν η πίεση πέφτει σε χαμηλά επίπεδα τότε εμφανίζεται η υπόταση

Αρχική > Ειδήσεις Υγείας > Υπόταση: Τι να φάτε για να ανέβει γρήγορα

Η υπόταση παρουσιάζεται όταν η πίεση του αίματος, είναι κάτω των φυσιολογικών ορίων (120/ 80 mmHg ). Συνήθως φθάνει στο 90/60 mmHg. Σε αυτό το επίπεδο δεν αιματώνεται ο εγκέφαλος και η καρδιά καλά με συνέπεια να προκαλείται στον πάσχοντα αδυναμία, ζάλη, σκοτοδίνη και λιποθυμία.

Η πιο συνηθισμένη μορφή της υπότασης είναι η ορθοστατική υπόταση, που παρουσιάζεται μετά από την απότομη προσπάθεια του ατόμου να σηκωθεί από το κρεβάτι του ή από την πολυθρόνα του και επανέρχεται αμέσως κατά την κατάκλιση.

Υπόταση: Τα ύποπτα συμπτώματα

Ζάλη
Ναυτία
Τάση λιποθυμίας

Θολή όραση
Εμβοές στα αυτιά
Κρύα ή/και υγρά χέρια και πόδια

Ευαισθησία στο φως και τον θόρυβο
Κόπωση και ταχυκαρδία

Υπόταση Τι να φάτε για να ανέβει γρήγορα

Η διατροφή έχει επίσης σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία της καρδιάς και την αρτηριακή σας πίεση. Δείτε ποιες τροφές συνιστούν οι ειδικοί επιστήμονες της mayo clinic

Ναι στις αλμυρές τροφές

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε αλάτι μπορούν να αυξήσουν την αρτηριακή πίεση. Τέτοιες είναι οι ελιές, το τυρί cottage και οι κονσέρβες. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε επιπλέον αλάτι στα φαγητά σας

Ναι στις τροφές με βιταμίνη B12

Η βιταμίνη Β12 είναι μια πολύτιμη βιταμίνη για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β12 είναι:  αυγά, κοτόπουλο, ψάρια (όπως σολομός και τόνος) και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Ναι στο φολικό οξύ

Η ανεπάρκεια φολικού οξέος μπορεί να προκαλέσει αναιμία που οδηγεί σε μείωση της αρτηριακής πίεσης. Οι top τροφές σε φολικό οξύ είναι: τα σπαράγγια, το μπρόκολο, το συκώτι, τα όσπρια όπως οι φακές και τα ρεβίθια

Περιορίστε τους υδατάνθρακες

Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, ιδίως επεξεργασμένους υδατάνθρακες, τείνουν να αφομοιώνονται πολύ γρήγορα σε σχέση με άλλες τροφές. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απότομη χαμηλή πίεση.

Μυστικά Υγείας

Μην καταναλώνετε μεγάλα γεύματα

Πίνετε άφθονα υγρά! Οι περισσότεροι γιατροί συστήνουν να πίνετε τουλάχιστον δύο λίτρα νερού (περίπου οκτώ ποτήρια) κάθε μέρα.

Αποφεύγετε την κατανάλωση καφεΐνης καθώς ο καφές και το τσάι προκαλούν αύξηση του καρδιακού ρυθμού και προσωρινή αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

Μειώστε το αλκοόλ

Σχετικά Άρθρα

Back to top button